Your dream can be true

Kollat på Så ska det låta och ätit pajen jag bakade förut, det var gott! Suttit med den förbannade historia uppgiften med hela eftermiddagen, vilket resulterade en sida bara. Jag vill verkligen göra något bra av den, men det är inte lätt när den är så svår. :( Hoppas min hjärna vill jobba lite bra imorgon el någon annan dag så det blir ett bra slut iallafall med ett bra resultat och betyg. :)
 
Nu ska jag snart se på "Den tredje vågen" och bara va sista dagen på jullovet då man kan vara uppe lite längre. :) Imorgon är det studiedag och sen på tisdag är det skola igen. Men det är ju tur att det bara är två veckor och sen är det schemafritt i fem veckor, 4 veckors apu period och en vecka sportlov! :)
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0