Vissa människor får mig att må bättre än bäst!

Sov hos mormor o morfar igår till idag och imorse gick jag upp skapligt för att mormor och jag skulle åka till hennes mamma i Ödeshög. :) Så vi var där på förmiddagen fram till lunch ungefär och grejade med lite saker, gick ut och gick med hunden som hon är hudvakt till på dagarna. :) Så mysigt! Sen avslutade vi dagen med lunch på Rasta! Min fina mormor bjöd mig! :)
Sen åkte vi hem igen och ner till stan för att hon skulle klippa sig, blv så fin så, som alltid. :) Sen pkte vi hem och fikade och klädde av julgranen innan det var dags för mig att åka hem och sedan bege mig mot bowlinghallen för lite träning. :)

Nu gör jag inte så mycket alls, kollar på "Sveriges mästerkock" och tar det lungt. Ska jag med mormor o handla på fm, sedan blir det gym och relax med emmsan!

Sammanfattar denna dagen som bra! Men känns som den inte kan bli annat när jag tillbringat den med en av de bästa personerna som finns! :)<3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0