VÄRK!

En bra dag idag tycker jag allt, fick ledigt imorgon så tog helg redan idag och det klagar man ju inte på! :) Eftermiddagen har varit ganska lugn, kom hem och åt lite nudlar och hjälpte mamma ta ner sista julpyntet och fixa hennes nya telefon som hon håller på just nu. :)

Har sån värk efter min massage igår, så ikväll blir det ingen träning för min del. Hoppas det går över så jag hinner träna något innan matchen på söndag, annars får jag göra det bästa av situationen och spela så bra jag bara kan. :)

Nu ska jag göra lite varma mackor och värma på vetekudden, sen blir det att skriva på historiauppgiften och kolla på tv!

Min ledia dag imorgon blir ganska lugn tror jag. Blir ev en lunch med mamma och träning om jag inte har ont!

Helgen blir lugn och avslappnande, vilket känns skönt. :) På lördag tänkte jag kolla på lite bowlingmatcher och sen ska jag på julgransplundring, och på söndag ska jag spela bowlingmatch om min värk tillåter det.

Ha det bra mina vänner! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0