TRÄNING, MAT OCH KOMPISAR

Idag har det varit en ganska bra dag och den gjordes av min fina vänner! Det märks att man verkligen behöver dem för att kunna koppla bort allt för en stund och bara leva i nuet. :) Så började dagen med att gymma emma, sen drog vi till gusto och åt lunch, det var trevligt, mysigt och gott! Sen mötte vi upp Julia och gick hem till henne, hade en jättetrevlig eftermiddag med tjejsnack, spel och lite film. Sen åkte Emma hem och Julia och jag fortsatte att kolla klart filmen och sen åt vi lite mat och sen fortsatte att prata och hade det bra. Sen skjutsade Julia o hennes pappa hem mig. Det har varit en bra dag och den gjordes av mina fina vänner!

Imorgon ska jag med mormor till Ödeshög och senare blir det ner på stan en sväng med mormor när hon ska bli fiin i håret min lilla mormor. :) Sen blir det bowlingträning på det!

Ha det bra! :)<3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0