SÖNDAG

Idag är det söndag, en slappardag med lite bowling och plugg.

Igår var jag och kollade på A-lagets bowling match och efter det åkte jag på ulgransplundring med mamma, mormro, moster och kusinerna. Det var trevligt, och efter det följde jag med hem till kusinerna och sov över där. Vi åt kyckling och potatiskroketer, sen kollade vi på full frys och hade det trevligt.

Imorse gick vi upp lite skapligt eftersom jag hade bowlingmatch vid tio. Den gick väl sådär men ska börja träna lite mer nu efter ett juluppehåll. :)

Resten av dagen har jag bara slappat faktiskt, ätit taccos och nu sitter jag med den där jäkla Historia uppgiften igen som ska lämnas in imorgon. På tal om imorgon så börjar det nya schemat och det känns väl helt okej endå. :)

Nu ska jag väl fortsätta med läxan en stund till, kollar lite på Pippi Långstrump på de sju haven med som går på tv,n. :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0