NYÅRSLÖFTEN

* Försöka vara glad och positiv
* Umgås med vänner och familj mer än vad jag gjort 2012
* Börja träna lite mer så att jag får en bättre kondition och förhoppningsvis gå ner minst 8kg tills jag fyller (11 april)
* Inte slösa massa pengar på skit, INTE handla först och tänka sen unan NU ska jag tänka först och handla sen
* Försöka få ett extrajobb och tjäna lite extrapengar, studiebidraget (1050kr) räcker ju inte speciellt långt
* Äta mindre av det onyttiga (godis,chips, läsk och kakor mm) och istället börja äta mer nyttiga saker så som glass, grädde och ostbågar, haha nevars... men typ mer grönsaker och dricka mer vatten, det ska ju skapa en mättnadskänsla har jag hört. :)
 
Det var nog de löftena, men som vanligt håller jag väl dem inte, men jag ska försöka ialalfall. :) En vinnare är den som jobbar efter sina mål! :)
 
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0