Nu är jag på gång...

Nya schemat började gälla idag och det känns väl helt okej än så länge. Naturkunskapen är väl kanske det enda som inte följt mig i smaken riktigt, men det blir säkert bättre med tiden. :) Annars har dagen varit bra, varit med min fina vänner i skolan så det gjorde dagen ännu bättre. :)

Efter skolan drog jag på möte en snabbis och sen gick jag till medley och skaffade mig ett träningskort, och tränade med Josefine en timme. Kommer väl ha träningsvärk imorgon efterom jag är lite otränad än så länge, men det känns bra faktiskt och hoppas på att det ska ge lite resultat tillsammans med appen ShapeUp som jag började med i lördags. Den räknar kalorier och man lägger in allt man äter och tränar ganska så exakt. Vågen visade ju faktiskt -1,7kg idag sen förra gången jag vägde mig som var innan ju, och det gör mig glad med tanke på att man brukar äta upp sig lite extra då. :)

Nu ska jag läsa igenom min historia uppgift som ÄNTLIGEN är klar, och sen ska jag skcika in den. :) Sen måste jag läsa klart min bok som är tills på torsdag med, hur ska jag hinna med allt? :) Hehe!

Ha det så bra gott folk, vi hörs! :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0