I SKOLAN

Sitter i skolan med Julia och har psykologi... Ett tjockt jäkla häfte full med text ska vi använda oss av när vi ska svara på massa frågor... Orkar inte riktigt känner jag så därför bjudr jag på ett blogginlägg istället. :)

Min Helg:
Den har varit riktigt bra faktiskt, jag har gjort saker jag tycker om och varit med personer som betyder mycket för mig... I fredags var jag med mamma och mormor, vi var och handlade och åt lunch ihop.
Sen på kvällen var vi hos ett par kompisar och åt mat. På lördgasmorgonen var det dags att bege sig mot hallen och kolla på a-laget och sen på eftermiddagen åkte vi upp till hallen igen och kollade på farma-laget.
Resten av kvällen tog jag det bara lungt, kollade på tv, och slappa i soffan under min bästa vän, min mysiga björnpläd. Det slutade med att jag somnade i soffan framför en film.
Igår var vi i norrköping och spelade bowling hela dagen lång, det var också trevligt. :)

Nu slutar jag snart, då ska jag hem till Matild och vi ska laga mat, mysigt. Ikväll blir det bowling igen.

Ha det bra! :)<3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0