I belive

Hej på er mina vänner! Hoppas ni har haft en bra helg och att ni har gjort något bra av den. :) Själv har jag varit och spelat släktträffen i norrköping och det gick hyffsat bra. :) Emilia och jag var ett bra team tycker jag och vi gjorde nog så gott vi kunde med ett snitt på 150,25 på tolv serier, och med tanke på att jag inte är fullärd trotts mina 5 och 1/2 år och hennes dryga 2år så är vi nog nöjda ändå. :)

Har gosat med underbara små kattungar i helgen med och dem är så mysiga och gosiga... Men imorse så hade en av dem avlidit, den va mycket mindre och svagare än de andra, vilket gjorde att den inte orkade komma åt maten. :( Usch, vilken jobbig morgon det var, speciellt eftersom det var den jag kommit närmst. Menmen, det finns inte så mycket att göra, utan nu får vi gokusera på de andra små sötisarna och mysa med dem, katter är verkligen bland det bästa jag vet! Åhh!!<3

Men nu är det bäst att jag tar tag i pluggandet lite och snart ska jag ta ut min hallon och blåbärspaj i ugnen med som jag har bakat! :)

Ha det så bra mina vänner! :) <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0