5 veckor schemafri

Haft en bra helg med bowling. Igår var jag i Örebro och kollade på A-laget och de vann båda matcherna. :)
Idag har jag själv spelat match och det gick dåligt i de första två serierna men jag räddade upp det i dem sista, så resultatet blev 640, och det är jag nöjd med. :)
 
Annars har helgen varit bra och lugn! Precis vad jag behöver, inte massa härj jämt! :) Imorgon börjar jag mina 5 veckors shemafria schema. :) Har bara min individuella val på måndags förmiddagarna men sen är jag ledig. Så skönt! Har lite bokat under dessa veckor, så som att va med några vänner, plugga, boka tatueringstid och bara njuta av min ledighet. Jag ska tillbringa någon eller några dagar med bland det bästa jag har, min fina mormor. :)
 
Nu ska jag bara ta det lungt och ladda inför morgondagen, på schemat står: Skola på fm, sen möte med syv, sen ut till mormor en sväng och träffa gammelmormor och gammelfarmor. På kvällen står det zumba på schemat. :)<3
 
Ha det bra!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0