Söndag

Har haft en bra helg. I fredags fiskade vi kräftor i stan, men vi fick bara två st så vi gav bort dem till helena och jocke som fick lite fler. :) Igår var jag med Josefine och mamma i Linköping och kollade lite, handla inte så mkt direkt, fick ett par skor men funderar på om ja ska köpa ett par till på tisdag, mamma tycke jag skulle köpt de igår men eftersom jag var isäker på när jag kommer kunna ha de så tyckte hon jag skulle vänta till på tisdag, för då ska vi in igen med mormor och morfar och växla pengar till Italien.

Åter till gårdagen så var jag med Josefine även på kvällen, vi åt lite mat och så kollade vi film. Idag har vi bara slappat och med kollat på film.... Har sett revyer med Dag Otto, så vill bara meddela alla mina vänner att han är typ den roligaste människan jag vet och sånna behöver jag ha i mitt liv just nu, någon jag kan skratta med, eller rättare sagt, honom skrattar jag åt! Haha! Han är min nya vän.
Har iallafall haft en jättebra helg med Jossa. :)

Senare idag var jag på bowlingmöte och efter det skulle jag spelat lite, men har så ont i ryggen så kände att det får vänta till på torsdag. :) NU ska jag göra klart det sista på psykologin och ikväll blir det att se filmen på fyran. :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0