Söndag

Hej mina vänner! Det blev inte riktigt som jag hade hoppats igår, var ju i linköping som sagt men min telefon var slut så jag ska ev åka in i veckan igen och se om de har kunnat ta hem den från en annan tre butik :) Snälla personer det finns ibland som kan fixa sådant. :) Annars var dagen trevlig, vi lunchade på Ikano och hade det allmänt bra. :)

Idag har mamma, jag, helena, jocke o emma varit på Ö&B och handlat lite, sen åt vi mat och fixade lite saker.

Nu har jag fixat lite inför skolan imorgon och snart ska jag ev baka en blåbärskaka, vad tror ni om det? :) Sen blir det nog att plugga lite, har ju så fullt upp i veckan så vet inte hur jag ska hinna med allt, och bra resultat vill jag ha på provet med. :)

Aja, vi hörs mina vänner! Ciao. :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0