Somliga dagar...

Då var det fredag igen. Gud så skönt. :) Hade en lektion i skolan idag och då såg vi på film, "When a man loves a woman", riktigt bra faktiskt, men vi hann inte se klart den riktigt så det får vi göra nästa vecka, hoppas den slutar bra! :)

Efter skolan va jag på stan en sväng och åt lunch med emma på gusto och sen var jag med mamma och handlade till ikväll då min kusin ska sova här. Hon kommer väl vid fyra någon gång kan jag tänka mig, så ikväll blir det att va med henne och kolla på tv. Hon ringde nyss och frågade om jag gillade göna pringels för om jag gjorde det så skulle hon ta med ett stort rör för de små var för bäbisar och skulle inte räcka åt oss, haha hon e för gullig ibland. :)

Nu ska jag vila en stund, fryser och är lite hängig men vi hörs ikväll mina vänner! :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0