Plugg...

Hej mina vänner! Idag var det en kort skoladag, sovmorogn till tjugo i tio och sen slutade vi vid två. Då åkte jag med jocke, emilia, amanda och emma till linköping för att hämta ut emilias plånbok och så lämnade jag tillbaka min kamera som har gått sönder. :( Det hände något med den när jag var i Mallorca i sommras, sen funkade den igen men sen innan Italien så gick den sönder igen, så nu har jag en ny jättefin kamera med 16 megapixlar o HD video mm, så hoppas att jag kommer trivas med den. :)

Nu har jag dyschat och börjat på en uppgift som ska vara inne imorgon. Ser på tv med mamma med, känner mig ganska trött så fattar inte vergör jag inte börjat med uppgiften tidigare, åhh ibland blir jag så trött på mig själv...

Bäst att jobba på lite så jag blir klar, har ju lite energi bredvid mig, hihi.

Ha det gott! :) <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0