Happines

Hej mina kära vänner! Idag gick jag upp lite halvtidigt igen som jag gjort hela veckan för den delen. Åkte och kollade på a-lagets bowlingmatch. Ikväll har jag inte gjort mkt alls, bara tagit det lungt, ätit mat, duschat o kollat på tv o så. Känner mig lite seg så funderar helt ärligt på att gå och lägga mig om en stund. Ska upp vid sju imorgon bitti för att åka iväg på säsongens fösta bowlingmatch, missade ju starten förra helgen eftersom vi var i Italien då, så det ska bli riktigt kul. :)
 
Just nu ligger jag här i soffan och kollar på Körslaget. Skriver föresten detta inlägget på skoldatorn, den fungerar bra faktiskt.
 
Ha det bra min vänner så hörs vi! :)<3
 
Puss
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0