Onsdag

Hej mina vänner! Det har varit mycket tankar o funderingar de sista dagarna och jag har valt bort att inte blogga så mycket då. Men nu täntke jag iallafall ge er a litle bit of information. :)

Har suttut och råpluggat historia till historiaprovet som var idag och jag vet inte hur det gick men jag hoppas det gick bra! Efter skolan var det bowlingträning och idag gick det faktiskt väldigt bra, slog 665 på fyra så kan väl inte klaga på det, mitt mindre bra spel kanske vänder nu och går till det bättre? Vi går hoppas det! Imorgon blir det iallafall att åka till Boda Borg med Op och Bf klasserna, ska bli kul och mitt o emmas lag kommer äga! :)

På fredag är vi lediga med, så skönt, då ska jag iväg och spela monopol och äta taccos med en kompis. Trevligt! :)

Ha det bra nu mina vänner! :)<3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0