LYCKLIG TJEJ

Hej! Tisdag idag och denna dag gillar jag. :) Skolan va helt okej, sista lektionen var bra o lärorik, man lär sig en del med tiden trotts allt. :) Efter skolan följde jag med my dear matilda hem, vi gick ut med hennes hund och så gick vi hem och åt mellis, macka, cola och kolaboll, var det det där nyttiga livet jag skulle börja med eller? Haha! Vi fick iallafall en välbehövlig pratstund och efter det så drog vi ner till körskolan för hon skulle göra syntest. :) Tack för dagen min fina vän ifall du nu läser detta. :)<3

Nu har jag ätit lite mat och ska plugga psykologi innan jag drar på klädparty vid sex, nellie kommer vid halv och hämtar uppt mig sen spenderar jag en liten del av kvällen på klädparty. Har aldrig varit på sådant innan så ska det ska bli intressant. :)

Vet ni föresten? Idag ringde "3killen" och sa att min mobil var fixad så nu är den skickad och jag får troligtvis hämta ut den imorgon, är jag glad eller??? :D :D :D ME HAPPY!!!

SÅHÄR GLAD ÄR JAG UNGEFÄR, och lite till! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda Ahl

tack själv <3

2012-10-03 @ 19:00:48
URL: http://matildaahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0