The spring is coming soon!

Åhhh, vad det här vädret gör mig glad hörni! :) Haft tre superhärliga dagar med sol nu och det känns så skönt! Igår satt matilda och jag ute hela förmiddagen och jäste i solen. Sen passade jag och några tjejer från klassen på att gå ut och äta på Gusto i det härliga vädret, och tänk att vi satt ute! ME LIKE IT! På kvällen hade jag bowlingskolan och träning, och jag kan meddela att det gick sämst igår, usch, fy och blä! Får inte spela så på söndag! Men får väl skylla och säga att jag tror det var lite för vädrets skull, man vill ju passa på att vara ute när det är så skönt. :)

Idag var det en kort skoldag, 8-11.40. Efter skolan åkte jag hem och lämnade väskan och så, sen drog matilda och jag ner på stan i det fina vädret och fikade, mysigt! :)
Sen mötte jag mamma på stan, handlade present till mormor, en mascara och två nagellack till mig själv för det presentkortet jag fick när jag slutade på min apu.Så nu kan även jag bli lite vårfin. :) Ni kanske kan få en bild sen på det jag köpte, om ni är snälla! :)

Nu har jag precis ätit lite mat, så nu ska jag ta en dusch och sen ska jag nog läsa lite tror jag. Kanske har någon bok här hemma som kan intressera mig. Började faktiskt på "Varför gråter inte emma" i sommras, men hade inte tid o läsa klart den, så kanske ska fortsätta på den? Eller så kanske jag ska börja på en ny bok som jag fick i höstas, "Inlåst" heter den tror jag. Aja, vi får se vad det blir. Nu ska jag iallafall sluta skriva här och gå o duscha.

Ha en bra fredagskväll allihopa! Tack för att ni läser! :) <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0