SUNSHINE!!!

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, vilket härligt väder det är idag. Blev en kortare skoldag än väntat. Först hade vi teckenkommunikation där vi hade en lite genomgång o sen spelade vi spel. På andra lektionen pratade vi lite och sen fikade, sen var dagen slut eftersom det var hemuppgifter på de andra lektionerna och man fick utnytja tiden på bästa sätt. Så eftersom det var så soligt och härligt väder ute så satte emma och jag oss i solen en stund, sen kom josse o sofie med och pratade med oss. Så lite färg har man kanse fått. Önsketänkande iallafall. :) Sen drog jag ner till stan och kollade lite, hittade jättefina byxor som jag vill ha, får se hur det blir med den saken. :) Nu ska jag plugga lite och sen blir det att träna bowling, är ju sista seriematchen i helgen. Ha det gött gott folk så hörs vi! :)<3


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0