TISDAG!

Hej mina vänner! Förlåt för dålig uppdatering.
Idag har jag varit i skolan och det har varit en ganska bra dag. :) Först var det någon liten form av föreläsning på morgonen och sen var vi på teater som bf 3:orna hade gjort, o den var riktigt bra o rolig! :) Efter det åkte vi ner med klassen till svartån för att paddla kanot, gick väl sådär haha. :) Men vi kom till Aborreberget som var planerat och så åt vi lunch och så paddlade vi tillbaka, det var kul. :) Nu har jag duschat och gjort iordning mig lite, ikväll ska jag in till Skänninge på crusingen. :)

Imorgon är det Svenska Nationaldagen, vad säger man då? Heja Sverige? Aja, är iallagfall ledig och sen är det bara torsdagen kvar i skolan för på fredag är det studenten (om det nu skulle vara någon som missat det) så då är vi lediga med. :) 

Nu måste jag fixa lite, ha en bra kväll och ledighet imorgon allihopa ifall vi inte hörs innan dess. :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0