Home sweet home!!!

Hej bloggen!!! :)

De var några dagar sedan nu, och ingen av er har fortfarande kommenterat om ni skulle vilja hjälpa mig med en ny header? Hjälper det om jag skriver att jag kanske kan bjuda på fika? (A) :)

Iallfall så har jag bott hos mormor och morfar sen i onsdags, har varit husvakt där. Det har varit helt underbart att få åka ut på landet och bara njuta, kunna glömma allt för en stund, allt är så fridfullt och man bara njuter av stunden. :) Tänkte ialalfall berätta för er vad jag gjort de senaste dagarna. :)

I torsdags hade vi inga lektioner utan det var bara fika hos mentorn med klassen, efter det så åkte jag med emma och matilda ner till stan där vi mötte upp mamma, sen kollade mamma, matilda och jag på niornas karneval och efter det så hade jag körlektion. Senare på kvällen kollade jag på skolavslutning, de va så fint och så följde jag med helena, jocke och emma och de bjöd på mat medans de andra var i kyrkan. :)

I fredags gick jag upp extra tidigt för att kolla på min kusin som slutade skolan för första gången, hon har blivit stor tjej nu. :) Efter det så åkte jag till min egen avslutning, matilda sjöng och jag grät för första gången för hon var så duktig! Är det någon som vet om man blir kännsligare med åren, har inte varit sån här förut. :) Det var fint iallafall och efter skolan mötte jag upp mamma och då handlde vi lite mat till kvällen och så köpte vi SVENSKA JORDGUBBAR utanför Lild. :D Det var en bra start på sommarlovet! :)

På lördagen åkte vi hem till stan en snabbis och kollade hemmet lite, åkte ner på stan en sväng med! Sen övningskörde jag en sväng innan jag åkte ut till mormo igen. Senare på kvällen kom emma ut till mig en stund och vi spelade yatzy. :)

Igår så kom mormor och morfar hem igen och då åkte vi hem! Har haft några bra dagar som har gjort att jag kommit på nya fötter och fått ny energi! :) Kan säga att det har blivit en hel del körteori med. :)

Här får ni en bild igen på min långklänning jag köpta på rean, tycker om den så himla mycket! :) <3



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0