You can do it

Kom precis hem efter en dag i simhallen med mamma, moster och mina kusiner. Nu ska jag snart äta lite och sen blir det iväg o träna lite bowling, får passa på o träna extra mycket nu när det är tävling på fredag. Sen av någon konstig anledning kom jag på att jag inte berättat vad jag fick i julklapp, så tänkte göra det nu. :) Pyjamas, smyckesskrin, britney spears parfym och sex and the city paket med parfym o lite, nytt bowlingklot (spärrboll), ögonskuggepalett, pengar och smycken mm. :) Så nu vet ni det. Vad har ni fått i julklapp? :) Sen satt jag och funderade lite och tänkte att jag skule börja med DAGRNS SANNING, kommer skriva en sanning som jag konstaterat under dagen, kanske itne varje dag men när jag har lust och känner för det. Men nu ska jag äta, ovanligt? NEJ! Vi hörs! :)<3 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0