MÅNDAG

Efter en fullspäckad helg med bowling så är det ny vecka och nya tag. HAde skola först på morgonen med nya schemat och allt. Började med turism och det verkar bli jättebra, härlig lärare med haha. Sen åkte jag till min apu som börjar nu och varar i fyra veckor frammåt, sen är det SPORTLOV så ingen vanlig skola på fyra veckor! :) Känns iallafall bra med min apu, och jag tror jag kommer att trivas som fisken i vattnet! På tal om något helt annat så fick jag väldigt ont i magen idag på eftermiddagen, så korpen idag gick inget vidare och jag har fortfarande lite ont. Hoppas verkligen det går över till imorogn och att det itne är någon influensa eller något. Imorgon börjar jag klockan två till halv tio, så not mutcho uppdatering imorgon tror jag. :) Vi hörs! :)<3 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0