LOVE

Tjejen ringer till killen och säger : - Förlåt att vi inte kunde va idag men jag va hos doktorn och det är en sak jag måste säga.... Killen: - Jaha okej men jag är lite upptagen så hejdå . Tjejen: - hejdå...killen lade på luren .nästa dag ringer tjejen igen och killen svarar med ett stön: -Hej det är Joel . Tjejen: - Hej det är Mikaela .. jag var hos doktorn igår och jag måste prata me.. Killen: - Jaja men jag har inte tid att prata mer vi kan väll ses så ska jag också berätta en sak . Tjejen: - Okej Puss hejdå .Joel och Mikaela Träffas vid parken och Mikaela var väldigt förväntansfull eftersom det inte var så ofta Joel hade något att säga Live .. Joel: - Ja Mikaela du har ju nått att berätta för mej men jag vill börja ... Jag har ju inte kunnat prata med dej på länge nu och det är för att jag har varit med din bästa vän Elin .. Mikaela : - Jaha, men det brukar du ju va? Joel: - Fattar du inte? Vi har varit med varann och du har ringt och stört oss hela tiden. Jag älskar henne som jag aldrig har älskat dej Mikaela. Mikaela ser Joel in i hans ögon medans hennes tårar sakta sipprar ner från hennes kinder ..plötsligt ringer Mikaelas telefon hon svarar. Mikaela: - Hej mamma . Mamma: - Hej Mikaela, har du tagit din medicin ? Mikaela: - Ja, mamma jag har tagit medicinen .. puss älskar dej hejdå . Mamma: - Detsamma hejdå . Joel: - vilken medicin ? Mikaela : - Ne ingen, du älskar mej ju endå inte .och med tårarna sprutandes från sina kinder faller hon ihop på marken ...och säger Ring min mamma fort och fråga vad du ska göra . Joel: - Hej Mikaela, har fallit ihop på marken vad ska jag göra skriker han i telefonen .. Mamma: - Ring ambulans jag kommer .. klick Joel ringer ambulansen och tar mikaelas hand och säger medans hans tårar rinner ner på hennes kind och hennes tårar ner på hans hand - Mikaela vad är det .! Mikaela säger med svag röst : - Du älskar mej inte mer . Men jag ska inte hindra dej från att bli lycklig för jag kommer alltid älska dej Joel. Joel: - Mikaela, jag menade inte förlåt.I samma stund som ambulansen kommer så ser Mikaela att Joel säger: - Mikaela mitt hjärta, jag kommer alltid älska dej mer än allt annat. Förlåt mej. Mikaela: - Joel. Mitt hjärta tillhör dej och jag för.. Mikaela sommnar och i ambulansen försöker dom få igång hennes hjärta igen men det går inte .När dom kommer fram till sjukhuset så frågar Joel med darrande röst, vad som hände . Mamman svarade med gråtande röst: - Mikaela hade cancer och skulle bara leva i några månader till , om hon inte blev upprörd eller det hände något annat för då kunde hon dö när som helst ... berättade hon inte det för dej ? , hennes sista önskan va att du och hon skulle vara tillsammans enda in i det sista . Joel: - Nej, det hade hon inte berättat för mej .. sedan tänker han, Vad Fan har jag gjort jag har dödat den jag älskar mest av allt. Dagen efter stog det i tidningen, pojke tog sitt liv på Sjukhustoalett, på spegeln stod det med hans eget blod. Min kära Mikaela, Jag inser att jag inte kan leva utan dej älskling, så nu ses vi kanske igen om jag inte kommer till Helvetet för det jag gjort . Lyssna alltid på vad andra vill säga om du inte vill förlora dom du älskar ♥ Känner verkligen att efter jag läst denna, så vill jag bara säga att jag älskar alla min nära o kära så mycket att det inte går att beskriva. NI kommer alltid finnas i mitt hjärta oavsett vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0