FÖRESTEN...

Har jag sagt att jag ska iväg och resa i sommar? :) För några veckor sedan smsade min moster och bad mig ringa henne för att det var viktigt. Shit!, tänke jag, undra vad som har hänt du. Som vanligt när det gäller fröken jennifer så ska jag alltid tro det värsta, varför är det så? Iallafall... Jag ringde upp henne och så började hon babbla, medans jag tänkte att hon kunde komma till saken snart. Sen säger hon ungefär såhär: Jo, det jag skulle fråga var... Det är nämligen så att på nyår så pratade vi om att vi kanske skulle följa med eve o de till Mallorca i sommar. Sen så diskuterade vi fram och tillbaka hur vi skulle göra. Sen kom det på tal att du fyller 18 och din mamma 40. Därför tänkte vi om ni ville följa med oss dit i sommar? Jag förstog ingenting först men sen blev jag så jävla glad och började gråta av lycka. Jag grät för att jag var så glad och när min moster hörde mig gråta så började hon med gråta. Så där satt vi och grät ett tag, sen svarar jag: Det är klar jag vill följa med till Mallorca! FATTA LIKSOM, jag ska åka utomlands för första gången till ett varmt land, och flyga med shit! Vågar jag det?! Aja, det kommer säkert bli NICE! Bästa födelsedags presenten någonsin, tack malle o familj, eve o familj och mormor o morfar! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0