Don´t let somebody take you down

Hej på er mina små fisgrisar! Var ett tag sen nu, men jag ska säga er att veckan har varit fullspäckad ändå. :) Måndag och tisdag sov jag hos Min fina gullegris Matilda, hade det kalasbra. Mycket prat, skratt och annat. <3 Sen i onsdags så åkte Jag o tränade bowling med Jocke, gick sådär men övning ger färdighet har jag hört, men vetifan om det gäller mig, haha. Sen var det skola i torsdags, vi hade först svenska, religionsprov som ialalfall kändes bra. Sen hade vi BF-dag hela dagen, men vi förlorade, tråkigt men sant. efter skolan blev det bowlingträning igen och sen hem och bara ta det lungt. Och IDAG mina vänner så är det ingen vanlig dag, det är min fina vän Emmas födelsedag, HURRA HURRA HURRA! Ikväll blir det att åka till henne och ha det allmänt bra. Och så är det såklart fredag den 13:e, jag vet. Men det hindrar ju ingen till att fylla hela 18år!!! :) Su nu mina vänner är det duschen som väntar och sen blir det fix. Ha en bra helg alla så hörs vi! :)<3 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0