1 januari 2012

Då var det nytt år gott folk, för er som inte visste det. :D Hoppas på att detta år kommer bli ett bra år, men jag har dock bestämt mig för att mitt nyårslöfte är att inte ha några nyårslöften i år eftersom jag ändå inte håller dem. Haha, bra va? :) Ser änglagård just nu, och den är ganska bra faktiskt, men eftersom det är tvåan så ska jag nog ta och se ettan någon gång när jag har tid. Trean har jag redan sett, och tvåan går nu... Så snart har jag sett allihopa, och tycker faktiskt att de är filmer som är värda att se. Men men, vad vore en bal på slottet? Det har jag inte en aning om, och därför ska jag nu fortsätta med att se på tv så hörs vi! :)<3 Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0