You are my hero

Hej! En lång dag idag, som började med apu klockan åtta. Gräddade smörgåsar och det var full gång hela förmiddagen, vi spelade dansbandsmusik och ungdomarna ville gärna byta, men man såg allt hur de satt och smådiggade och sjöng med, haha. Så så dåligt kan det inte ha varit. Sen var vi med en tjejgrupp och bowlade på eftermiddagen så jag har spenderat min tid i bowlinghallen från ca kvart över tre till halv åtta, som innehöll, spel med tjejerna och Annika, bowlingskola och egen träning. Kom hem ca åtta och kopplade av framför Lyxfällan innan jag tog en skön dusch. Förövrigt så har jag haft ont i huvudet hela dagen, det beror troligvis på sprutan jag tog igår, det kunde tydligen vara en bivärkning. Och på bowlingen så fick jag ett klot rakt på fingret när jag skulle ta mitt eget och det gjorde SÅÅ ONT kan jag lova, så nu ömmar det jättemycket och min nagel börjar bli blå, hur lyckas jag med allt? Först rakar jag av mig min nagel så jag inte kan fixa dem till jul och nu får jag ett kot på det så den blir blå... Aja, nu vet alla ni som inte lärt er det sen innan att MAN SKA INTE HA FINGRARNA NÄRA DÄR KLOTET KOMMER UPP!!!
Okej, nu ska jag sova och ladda inför min sista apu daf imorgon, vill verkligen inte sluta. Trivs hur bra som helst. :)<3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0