TORSDAG!

Har haft en riktigt bra dag hela dagen idag (nästan) iallafall. :) Började min apu på blåklint idag, jobbade med Håkan och vi bakade semlor som fick MVG i resultat, vilket bör innbära att vi e ganska bra på att baka, eller?! :) Och Håkan sa att om jag kan lära in de tio första koren i en kortlek genom att kolla på de någon enstaka gång så får jag en semla, och duktig som jag var på att lyssna på föreläsningen igår så klarade jag vadslagningen och fick mig en semla. MUMS! :) Sen blev det iallafall att gå till lagman för att hålla i min aktivitet som innebar att vi skulle göra ALLA <3 Dag kort. Ni vet väl att det är Alla <3 Dag på tisdag? Hoppas jag får något fint av någon, menar av alla människor som finns i hela världen så borde jag väl kunna få något av en? Aja, aktiviteten gick bra och när jag slutade så drog jag och hade bowlingskola för barnen och sen egen träning, vilket idag ledde till att jag nailade 216 poäng, vilket innebär nytt rekord! :D
När jag kom hem väntades det en härlig dusch och varma mackor. :) Jag klagar då inte!
Men nu ska jag snart sova. Imorgon väntas det apu igen och morfis kommer o hämtar mig så jag slipper gå, snällt va? :)<3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0