SPORTLOV!

Japp, änligen är det sportlov, gud så skönt, välbehövligt kan jag lova. :) Har lite saker inplanerat under veckan, men för det mest så är det ganska soft.

Måndag: Plugga lite, korpen.
Tisdag: Till mormor och morfar o äta mat, sen med mamma och mormor till Motala. Ev, gårn på kvällen.
Onsdag: ?
Torsdag: Bowla med kusinerna? Träffa Elsa? Bowlingskola och träning!
Fredag: Träffa Elsa om det inte blir på torsdagen. Ev vara schaffis till Motala (Övningskör då såklart)
Lördag: Kolla bowlingmatch
Söndag: Spela bowlingmatch

Men nu ska jag fortsätta med min APU uppgift, men bara lite till. Sen ska jag vila en stund och sen kanske ta mig en promenad? :)<3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0