ROADTRIP!!!

Hej mina vänner! Varit en bra dag idag. Emmis o matildis kom o hämtade upp mig imorse, sen åkte vi till skolan. Hände inte något speciellt i skolan, fick sluta tidigare än vad vi skulle gjort, så emma o jag fick vänta på att matilda skulle sluta sen kom även jossa och då tog vi en roadtrip till linköping och firade emma för hennes körkort och åt god mat. :) Gick runt och kollade lite i affärer oh var köpsugen men hittade inget, så det blev inget köp. Men hade en trevlig eftermiddag men fina vänner, och det var det viktigaste. :)

Nu har jag tagit ut min läkarörhänge från örat och ska sätta dit en pärla som jag fick igår av mamma. :) Sen blir det en lugn kväll framför tv,n. Kan behövas för imorgon är det en lång skoldag mellan 8-16, sen är det hem en snabbis sen är det bowlingskola och bowlingträning som gäller. :)<3

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0