Open your eyes and walk with me

Hej på er! Satt just och tänkte på att det bara är en dag kvar av sportlovet, shit vad fort det har gått!!! Jag har iallafall hunnit med en del trotts allt. :) I måndags var jag bara hemma och pluggade och så, i tisdags var jag med mamma och mormor i motala och det gick bra. Sen kom Sofie till mig på kvällen och vi drog till gårn och fick massage och sen fick jag mina naglar fixade av en tjej som går den utbildningen. Och blev så nöjd så jag tror faktiskt jag ska börja på riktigt nu och börja hålla på med naglar o grejer, ska köpa ordentliga saker och sattsa lite, iallafall så jag kan göra på mig själv. :) Igår var vi på stan och sen lagade vi taccos. På kvällen åkte jag o tränade, men eftersom det är sportlov och bowling är ganska populärt så då var det inte så mycket olja på banorna precis. Idag då mina vänner, har jag lämnat Emma på fritids och fikat med Amanda på stan. Mysigt! Nu har jag och mamma varit och handlat så nu ska vi laga lite mat sen blir det en lugn eftermiddag fram tills att jag ska iväg o träna ikväll. :)<3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0