SEG TRÅKIG SÖNDAG

Har haft en toppen helg med med Maja! Igår var vi i Linköping och julhandlade så nu är jag i princip klar. :) Det känns så skönt, men har två julklappar kvar så det ska jag fixa nu i veckan. :) När Maja och jag kom hem så fikade vi och sen började vi baka ett papparkakshus som gick åt skogen rent ut sagt, slutade med att vi limmande ihop det karlssons klister, haha! Var länge sedan jag skrattade så mycket! Sen lagade vi god mat och jordgubbspaj på det. Sen slog vi in lite julklappar och pratade hela kvällen, var supertrevligt! Imorse så tog vi en sovmorgon och sen åkte jag hem efter frukosten. Tack för en bra helg vännen! :)
Idag har jag även varit på stan en sväng och sen på Ö&B med helena och jocke för att handla lite julkallar där med men fick inte tag i allt trotts det så vi får se när jag har handlat klart allt, haha.

Nu ska jag plugga lite och sen ska jag sova! Ladda för en sista skolvecka innan jullovet. Jullovet är välkommer vill jag lova. För bredvid mig ligger en hög med läxor som jag inte orkar med. :(

Ha det gott mina vänner! :)<3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0