HELG!

Hej! Denna vecka så är mann tillbaka i skolan igen efter fyra veckors APU, det känns både bra o tråkigt! Det är ganska mycket med läxor nu innan jul så det är väl bara att stå i antar jag. :)

Veckan som varit har varit ganska bra! I tisdags var jag i Tranås och kollade på Kan DeKanVi och det var så himla bra! :) Vilka duktiga människor det finns.
Igår var det projektarbete för emma och mig och vi körde "Halv åtta hos mig" kväll och det var lite rörigt men det blev gott ooch bra till slut. :)
Nu ligger jag i sängen och bara latar mig, ska snart åka till bowlinghallen och ta hand om mina små elever och sen tänkte jag slå lite strike själv med. :) JUST DET!!! Har ju köpt lite nytt med som jag ev ska ha på jul. :)

VAD TYCKER NI??? :) Den svarta är tänkt till jul och den rosa får vi väl se, till studentkryssningen kanske?

 

 Ha det bra minavänner! :) <3

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0