ÄLSKA MIG FÖR DEN JAG ÄR

Fredag idag och jag är ledig, det känns förhimla bra. Mindre bra känns väl att jag har en del plugg att ta tag i om jag bara vill. :) Ska snart äta lite risalamalta och senare kommer mormor o morfar hit och då ska vi sätta upp granen och senare ikväll ska vi klä den. :)

Imorgon blir det Linköping med Maja och julhandla det sista, känner mig lite stressad över att jag är så sent ute i år? Sen ska jag sova hos henne. Trevligt. :)
På söndag ska jag hem lite skapligt, har en del att stå i även då... Ska fixa lite saker och sen ska jag "LAGA" köttbullar och plugga MASSVIS!!! :)

Det var min helg det, hoppas ni andra har det bra! Vi hörs! :) <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0