Då var det dags igen...

Idag började det där som slutade för typ 10 veckor sen... Så gick upp runt åtta, gjorde iordning mig lite och cyklade iväg för att möta upp jossa, sen drog vi till skolan. Där väntades upprop i aulan och sedan samling i mentors sal... Sedan var det svenska lunch och sist av allt var det psykosocialt arbete, sen var dagen slut! Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli tre, då drar jag mig en bit här ifrån och möter upp en vän som jag inte träffat på flera månader, kul! :D Sen får vi se vad denna eftermiddag har att erbjuda.

Förövrigt har min helg varit bra. Jobbade på Sportis Camp hela förra veckan och träffade härliga barn som jag hade tillsammans med två andra härliga ledare! Fint väder hade vi med hela veckan, men sen på avslutningen i lördags så regnade det! Typiskt!

Sen i söndags var jag barnkalasfixare och det gick superduper bland alla barn! Ingen lugn stund under de tre timmarna men kul hade vi nog allihop! Roligast var nog under fiskdammen när en av barnen fiskade upp en leksaksbajs, haha! Inte alltid man får godispåse!
Sen har jag tältat med och det gick bra fast det var lite klibbigt eftersom det är så fuktigt nu på nätterna!

Nu mina vänner så ska jag ladda över alla bilder från sommaren så snart har ni himla mycket att kolla på kan jag lova! Men som jag sagt innan... Väntar man på något gott, väntar man aldrig för länge! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0