Sweet home alabama

Skola idag, vilket betyder at det var den enda skoldagen för mig på hela denna vecka eftersom jag är ledig imorgon. Ska ju åka och spela bowling, ska bli riktigt kul. :D Jag, Jocke, Lisa och Krister ska tävla i samma lag och vi heter "Pin Pals". Även om vi inte vinner så känns det som vi kommer ha riktigt kul, ser fram emot detta. :) Ska som sat spela hela natten så ska passa på att ta lite sovmorgon imorgon bitti. Sen ska jag ner och möta mamma på stan en snabbis! Sen är det hem och hämta sakerna osm gäller och sen drar vi! Örebro, here we come!!!

Lämnade hemmet tjugo i åtta imorse och kom hem åtta ikväll, då åt jag lite mat och tog en dusch. Resten av kvällen har jag suttit med inlämningsuppgifter hela kvällen, så tråkigt och jobbigt kan jag säga. Menvad gör man inte för skolan. (A) En är inskickad nu och en håller jag på med, så inget Big Brother för mig ikväll inte.

Nee, nu ska jag se till att bli färdig med detta någon gång. Vi hörs! :) <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0