SÖNDAG KVÄLL!

Hej mina vänner! Haft en riktigt bra helg. I fredags kväll tog jag det lungt, såg på tv och så. Hade en jätte trevlig eftermiddag hos mormor.
Igår fixade jag och grejade lite på förmiddagen, sen övningkörde jag en sväng, till City Gross bland annat. Sen blev det en lugn kväll som avslutades återigen i soffan. Skönt! :)
Idag har jag varit med min bowlingelever i motala och spelat match, de var så duktiga och de spelade som de aldrig gjort förr. Så kul att se, stolt över dem. :) Efter det stannade vi till på Biltema och jag köpte mig en ny ringklocka till min cykel som gått sönder. Sen blev det släktkalas hos mormor o morfar, trevligt och gott fika var det. :)

Nu har jag kollat på Big Brother, så nu blir det väl sängen. :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0