Mina vänner är äkta vänner

En ganska virrig dag idag, började dagen med att snubbla på cykelstrampan som var hal efter att ha fått stå ute över natten. Skrapa upp benet lite och nu svider det kan jag lova. Sen kom jag till skolan och skrev prov. Instruktionerna lydde: Skriv alla ord ni ser att jag tecknar även om ni inte kan meningen, trotts detta så är jag så osmart och skirver inte ett enda ord på meningen jag inte förstod fast jag kunde ett par ord, DUMBOM! Efter lunch gjorde nellie och jag np muntligt i engelska b, gick bra trotts att jag inte förstod riktigt.

Sen blev det hem en snabbis och sen åkte jag ner på stan och mötte emmis en snabbis, hon följde mig till körskolan eftersom jag skulle köra idag för andra gången. :) Tack!♥ Körövningen gick ganska bra, bättre en sist sa han så det är ju något positivt, fast har lite saker som jag ska finslipa på. :)

Förövrigt så har kvällen varit lite virrig men bra, ska nog lägga mig snart faktiskt. Imorgon väntas det redovisning och rullstolar i skolan, undra hur det kommer att gå? :) Sen är det hem innan det är dags att åka på sista bowlingträningen för denna säsong, hoppas på att kunna träna något i sommar nu när vi får nya banor. :)

Ha det gott mina vänner! :) <3

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0