GLAD PÅSK!

Idag mina vänner är det påskafton. Det innebär att vi om ca 2 timmar ska åka ut till mormor och morfar och fira påsk! ahr redan ätit en påskfrukost här hemma, och det väntades även ett litet påskägg stående på bordet. :) Nu har jag precis duschat, så nu ska jag ner på stan en snabbis och sen blir det hem o göra iordning sig lite. :)


Stafettnatten var skitkul föresten, poängen räckte inte riktigt fram till en prisplats men det det ädå skitkul att spela. :) Sovplatsen var dock på golvet. Det resulterade att den lilla stunden jag vilade gjorde så att jag har hur ont som helst i mina höftkulor, snyft. :( Jag kan även säga att vid femtiden på morgonen var man ganska så trött, så vid halv sju tiden när det var Jockes tur att spela så slocknade jag i ca 30min på en stol framför plan, haha. Men jag tackar iallafall jocke, lisa och krister för en skirkul natt! :)

Var hemma igen vid ca ett igår. Då vilade jag mig en stund och när klockan slog fem var det dags att gå ut och äta med min lillstora släkt för att fira mormor. Vräkte i mig en fläskfiléoscar och vaniljglass så onyttig som jag är, men gott var det. :) Sen åkte jag hem och kollade Let´s Dance med mamma, men halvsov i soffan efter natten...

Ha en bra dag mina vänner! Vi hörs! :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0