Sunday morning!

God morgon mina fina o världens bästa bloggläsare!
Idag är det söndag o idag är jag riktigt glad fast det regnar ute, riktigt höstväder! Har haft min gullungekusin här inatt som sovit brevid mig i min 120cm säng, o fast jag är typ två-tre gånger så stor som hon är så har hon tagit upp över halva sängen, haha. Närhet gillar hon iallafall.:)
Nu sitter jag här o väntar på mormor som ska komma o hämta oss om ca 30 minuter. Jag ska spela bowlingmatch så då skjutsar hon upp mig, o de andra åker hem till henne o äter goda biffar o potatis så länge, men som tur är så får jag med det efter matchen. :D Mormors mat är typ det godaste som finns!
Men nu ska jag kolla på Lady o Luffsen med Elinpelin. :)<3
Vi hörs!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0