Måndag!

Riktigt lång skoldag idag, 8-16... När det regnar såhär mycket som det gör med så känns som om dem är ännu längre... Idag känner jag mig ganska trött o sliten faktiskt fast jag egentligen inte har gjort så mycket, men kanske beror på att jag har räknat massor med matte typ hela helgen och en o en halvtimme imorse.
Men nu ska jag nog gå o lägga mig i min stora sköna säng o läsa min Frida tidning som har legat OÖPPNAD på mitt bord i snart en vecka, fatta liksom inte ens den har jag hunnit o öppna! Hujedamig! :)
Vi hörs! :)<3

Puss


Kommentarer
Postat av: en trött och trälig sofie

jag lämnade huset 7 i morse och kom hem 18,

så bra är mina måndagar! (Y)

2011-09-05 @ 19:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0