Hej!

Inte mycket helgbloggande i helgen, jag vet. Men nu är jag här och ska skriva lite åt er.
Lördgen började med att jag gick upp och åt frukost och sen gick jag ut med Måns en sväng. Sen skulle jag åka med Jocke till CityGross och fixa fotopapper så jag kan fixa en present och fixa lite andra foton, och det slutade med att jag fick med mig en vinterjacka hem med, så det blev dyra fotopapper, hehe. :) Sen tog jag det lungt o lagade mat och kollade på tv.
Idag började jag dagen med en lång och skön dusch och efter det blev det en god frukost. Sen blev det ut och övningsköra lite innan jag åkte till mormor och morfar på middag, älgkött och potatis blev det. Jättgott! :)
Sen när jag kom hem fixade jag lite med bildrna.
Nu har jag kollat på tv och kollat igenom lite matte, och kan säga att ett G för mig på morgondagens matteprov är lika glädjande som ett MVG! Ovanligt, men om jag klarar detta så ska jag fira! Jag ska klara det! :)
Men nu ska jag lägga mig och ladda inför skolan imorgon. :)<3

Puss

P.s. En ny bild kan ni få här om ni vill. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0