:)

Som sagt helgen har varit riktigt bra och jag har hunnit med en del.
I fredags tog jag det bara lungt, kollade på Idol och en film som hette My best friend´s girl eller något sådant :) Sen i lördags så var jag först på simskola med Elin och sen så var jag och kollade på A-lagets bowlingmatch, och de vann. :) Sen hade jag själv match efter dem o vi vann med, jag spelade helt okej, fick 633 tror jag det var så är nöjd. :) Sen åkte jag hem till Jocke o Helena o de o kollade på Fångarna på fortet och sen sov jag där.
Imorse så gick jag upp tidigt för jag skulle på bowlingmatch igen, var i Linköping och vi vann där med. Skulle egentligen haft två matcher idag men en blev flyttad till igår eftersom de inte hade något fullt lag tills idag eller vad det nu va. :)
Resten av dagen har jag bara tagit det lungt, var med mamma förut o hyrde film, sen har jag bara slappat, skönt det för denna vecka består av plugg, matte, engelska, religionprov, träningsdagbok o svenska, samt en studiedag på tisdag men den består nog med av plugg! :)
Men nu ska jag fixa lite! :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0