Torsdag!

Hej på er alla glada! Idag har det varit studiedag, så har varit ledig hela dagen. Fast ett litet minus är att jag var hos tandläkaren HALV ÅTTA imorse, på en studiedag... Men åkte hem o la mig i soffan sen och kollade på Vakna med the voice, var längesedan man såg det men det var riktigt bra! :) Såg ett klipp därifrån föresten.. Sa du Sten? Fattade inte riktigt grejen med det, men är väl inte min humor kanske ? Haha. :)

Sen åkte jag ner till stan och träffade Elsa, vi åt och pratade massor. En riktigt trevlig efermiddag! :)

Nu ska jag snart iväg på bowling, se hur dagens träning går och vilken match man får spela i helgen, hoppas Nyköping! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0