NICE!

Har haft en helt underbar i helg i Ullared med mycket shopping.
I fredags när vi kom dit vid lunch var det inte så mycket folk utan det var helt okej. På kvällen åkte vi till Harrys och köpte mat med oss till stugan vi sov i. Var jättemysigt och sen kollade vi på Idol, tyckte det vär rätt som gick vidare! :)
På lördagen gick vi upp vid halv sex och åt frukost o fixade lite, sen åkte vi till GEKÅS och de hade precis öppnat när vi kom dit så det var bara att gå in, så första timmen var det helt okej, men sen var det MASSOR med folk. Men fick med mig en hel de hem ändå, så nu är jag ca 1600kr fattigare!!! Så har haft en superbra helg! :)

Men det finns en diss med det hela, och det var att Grannarna festade till klockan halv tre på NATTEN! Hallå, det finns folk som vill sova för att de ska upp halv sex på morgonen!!!

Men det var inte bara Ullared som var roligt utan det sägs mycket roliga saker med! HAHAHA!

1. Jag: Ska jag gå in på internet och kolla om det är kö i Ullared?
De andra: Ja, gör det!
Mamma: Kan inte jag få låna telefonen och kolla?
Jag: Visst gör det!
Efter en stund har mamma kommit in på sidan och läser: Just nu är det ingen ko i varuhuset!
Jag: Få jag mobilen ska jag kolla. Men mamma det står ju: Just ni är det ingen  i varuhuset! HAHAHAHA, det var det roligaste på ditvägen!

2. Jag: Vad heter getens ungar?
Moster: Getter!
Jag: Haha, nej det heter de väl inte!
Moster: Nej, det her väl killingar?

HAHAHA!

Aja, så har in helg sett ut!
Idag har jag varit i Linköping med Helena, Jocke och Emma en sväng!
Nu drar jag snart ivög för att färga håret hos matilda! :) <3

P.s. Bilder kanske kommer senare!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0