KANELBULLENS DAG!!!

Hej på er mina hjärtan! Visste ni att det var kanelbullens dag idag? Det visste inte jag förens jag kom till skolan o kände doften av kanelbullar, eller aa mest kanel. Men som vanligt så finns det ju alltid en fundering över saker och dagens fundering måste bli: Det heter kanelbullens dag, men om man tycker vaniljbullarär godare då? Då kan det ju lika gärna heta vaniljbullens dag? Eller varför inte bullens dag? Aja, nu tycker jag ju om kanelbullar så fattar inte varför jag ens bryr mig, haha. :)

Varit en bra dag i skolan idag iallfall, men nu blir det en vecka utan matildis för hon åker och har det bra i turkiet en vecka, tråkigt för oss men kul för henne! :)
Imorgon är det Don´t drink and drive dagen i skolan, så får se vad den har att buda på. :)<3

More information later!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0