I feel a love generation!

Hej på er min fina! Kortis skoldag idag mellan 8-13, dagen kändes ganska ovärd faktiskt, gjorde inget speciellt. Eftersom jag går Barn- och Fritidsprogammet så har vi ju pratat mycket om FN och så, så lärde mig inget nytt precis.

Men what ever, åkte till stan efter skolan o köpte panband o vantar, eller det var ju mamma som betalade men hon va skylidg mig pengar så då var det väl jag som betalade eller? (A) Jättefina var de iallafall, vill så gärna ha halsduken med! :)

Nu har jag varit o tränat bolwing med Jocke, kändes så himla bra att åka upp och träna och bara ägna oss åt mitt spel. Jag behöver verkligen det just nu för att mitt självförtroende inte ska försvinna, övade på allt som jag behövde öva på och det som kändes så bra efteråt. :)

Nu ska jag snart se på tv, Despirate Housewives är ikväll! :D
Kanske blir lite glass till det! :)<3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0