Lördag!

Sitter med Elvira vid datorn o kollar lite. Hon ringar in allt hon vill ha i julklapp i en leksakskatalog, stackars den som får betala allt detta, haha. :)

Haft en bra helg, igår va jag på stan o åt mat, sen övningskörde jag i nya bilden igår, gick inget vidare om jag ska vara ärlig, sen körde jag hem till Helan och Jocke o kollade lite på Idol o så sov jag där. Kollade på film med, Tusen gånger starkare, den va helt okej. En sevärd film skulle jag säga.

Idag har jag varit i Fornåsa på loppisen, GUD VAD SAKER! Inget för mig direkt! Sen har jag övningskört idag med och det gick riktig bra idag tycker jag. Tänk att det kan gå så mycket bättre efter bara en dag.

Nu ska jag snart äta lite mat, HUNGRIG! :)<3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0