Everytime you look at me I always is hapy!

Hej på er sötisar! Då har ännu en apu vecka gått och det är bara en vecka kvar, fattar inte att det redan har gått tre veckor. Veckorna går så fort!
Efter apun blev det att åka ner på stan och fixa lite inför tårtan jag ska göra i helgen, hoppas den blir god för jag har aldrig bakat den förut. Men det kan väl inte bli värre än att den inte smakar gott, haha. :)

Nu har jag duschat och satt på mig min jumpsuit, sen blir det att se på Idol! :)
Imorgon blir det Linköping med millan en sväng på förmiddagen och sen blir det hem o baka tårta. På söndag blir det bowlingmatch och sen 40års kalas! :) Så helgen är ganska fullbokad, så om jag inte uppdaterar så mycket vet ni vad jag gör. :)<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0